عکس قدیمی سری 7
قزوین_الموت_(اویرک)

الموت95 بهار 1395 الموتـــــــ ـــــ اویـــــــــــرک مادرم روزت مبارک سلاااااااااام شب قدر سالگرد دلم گرفته خدایا تو دلگشایی کن... تبریک سال 1394 چهارشنبه سوری 1393 یلدا1393 ... پاییز اویرک محرم در پاییز برفی اویرک -آبان1393 شهادت سرور وسالار شهیدان را بر همه دوستان تسلیت عرض می کنم پاییز و خیلی دوست دارم شب قدر است قدرش بدانید...


عکس قدیمی سری 7


نظرات شما عزیزان:

اسما عیل
ساعت13:01---24 مهر 1393
عکسها بسیار قشنگ هستند
پاسخ:تشکر از حضورتون


s.p
ساعت13:34---16 اسفند 1391
رها خانم میگه اکبر اقاست منم میگم عروسی اکبر اقاست. حالاحالاحا باید فکر کنیم ببینیم راسته یا نه..باید ببینیم موضوع عکسها چیه.اینارو باید مدیر سایت در فکر باشه.
پاسخ:بعععععععععععععععله!!!!


s.p
ساعت13:26---16 اسفند 1391
سلام لطفا شخصیت عکسها را معرفی نمایید همراه با توضیح مختصر.

رها
ساعت12:20---22 آذر 1391
سلام


به جان خودم قیافه ها چقد آشناست. من میگم وسطی کت شلوار سفید اکبر آقاست بابای فرشاد.
پاسخ:
پاسخ:سلام فکر کنم باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عکس قدیمی,

نویسنده : parhizkari تاریخ : دو شنبه 20 آذر 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به قزوین_الموت_(اویرک) مي باشد.